ایده کار در منزل

Deztakhfif
3 min readFeb 1, 2021

از برنامه های تلفن استفاده کنید
اگر شغل شما شامل برقراری تماس از راه دور و / یا بین المللی باشد ، Google Hangouts ، WhatsApp و Skype به شما امکان می دهند با ارزان قیمت از طریق اینترنت در سراسر جهان تماس بگیرید. و اگر شما و شخصی که با او تماس می گیرید از یک سرویس استفاده کنید ، تماس رایگان خواهد بود.

حواس پرتی ها را به حداقل برسانید افزایش فالوور اینستاگرام
اگر در خارج از پنجره های خود یک سگ پارس یا کارگر چکش دارید ، سرمایه گذاری در هدفون های کاهش دهنده سر و صدا مانند AirPod Pro اپل را در نظر بگیرید. و اگر بچه ها در خانه هستند و شما از مراقبت از کودکان (مثلاً در تابستان یا یک اورژانس طبیعی) بی بهره هستید ، ببینید آیا شما و همسرتان (یا همسایه ای که در موقعیت مشابهی هستید) می توانید به نوبت با احتیاط مراقبت کنید یا خیر — این ممکن است به این معنی باشد که با مدیر خود در مورد ساعات کار شب صحبت کنید.

تعاملات اجتماعی اضافی را برنامه ریزی کنید
برخی از افراد فکر کار در تنهایی را دوست دارند ، اما حتی درونگرا ترین افراد نیز می توانند بعد از چند هفته در خانه ، تنها و با نگاه خیره شدن به همان پروژه ، کمی لکنت خواری کنند. می تواند تنها شود. برای این کار آماده باشید ، و سعی کنید بعضی وقت ها را با دنیای خارج ، مانند قرار ناهار (حتی اگر آن را ساعت 3 بعد از ظهر بخورید) ، یک ویدیو چت با یک دوست ، یا یک کلاس ورزشی قرار دهید.

43٪
طبق گزارش گالوپ از محل کار آمریکا ، درصد آمریکایی ها در سال 2016 که حداقل در بخشی از زمان از راه دور کار می کردند ، در حالی که در سال 2012 39 درصد بود.

مشاغل کار از خانه
مشاغل محل کار در خانه دیگر به لباس های بازاریابی چند سطح (MLM) مانند Amway یا Avon محدود نمی شوند. فن آوری پیشرفته و نیاز به کاهش هزینه ها و / یا پایین نگه داشتن هزینه های بالا ، مشاغل از هر اندازه و در زمینه های مختلف را تشویق کرده است تا فرصت های بیشتری از خانه به وجود آورند.

سایت شکار شغل FlexJobs لیست های دورکاری / پاره وقت / آزاد خود را برای قانونی بودن آزمایش می کند و بررسی های دوره ای از محل رشد کار انعطاف پذیر را انجام می دهد. در اینجا برخی از برترین زمینه ها و شرکت هایی است که در دو سال گذشته شناسایی شده است.

خدمات بهداشتی و درمانی
در بخش بهداشت ، شرکت های پیشرو با اشتغال در خانه شامل غول های مراقبت های بهداشتی Aetna ، Magellan Health ، BroadPath Healthcare Solutions ، Humana ، CVS Health و UnitedHealth Group هستند. عناوین شغلی که آنها سعی در پر کردن آنها دارند شامل مشاغل مبتنی بر رایانه یا تلفن مانند مدیر حساب ، مشاور تطبیقی ​​، مدیر هوش تجاری ، مدیر پرونده ، نویسنده پزشکی ، وکالت آموزش بیمار یا پرونده ، مدیر صداقت درآمد و نماینده فروش است. . سایر موقعیت های از راه دور اخیر شامل مدیر مراقبت بالینی و مدیر پرونده پرستار ثبت شده است.

https://modirebartar.com/work-at-home/

--

--